Continued Story - 黒石ひとみ

你的光芒照耀着我,我们的故事在延续。
——《反叛的鲁路修 R2》

God bless our king
天佑我們的國王
it is a bright light day
明媚和煦的一天
Let us worship in your triumph
讓我們瞻仰你的勝利
And this story is mine
這是我的故事
and this story is mine.
這是我的故事

Can I steal your pain
我能偷偷帶走你的傷痛
and shadows away?
和你心中的陰鬱嗎?
To have made this way
用這種方式
to have found this name.
來找尋故事的名字
Can you show me the name of your way?
你能告訴我你所行之路的圣名嗎
And this story is mine
這是我的故事
and this story is mine.
這是我的故事

评论
热度 ( 62 )

© 冬至 | Powered by LOFTER